Do pobraniaStandardy w coachingu

Model kompetencji Izba Coachingu

A. Dbałość o relacje

1. Zapewnia szacunek i bezpieczeństwo.
2. Dba o podział odpowiedzialności i partnerstwo.
3. Uwzględnia systemowy kontekst funkcjonowania klient.

B. Ukierunkowanie na cel

4. Identyfikuje i potwierdza z klientem cele i oczekiwane efekty coachingu.

5. Prowadzi coaching w kierunku pożądanego przez klienta rezultatu.

6. Dba o zaangażowanie klienta i podejmowanie zobowiązań.

C. Odkrywczość procesu

7. Inspiruje klienta do rozpoznania swojego potencjału.
8. Stawia wyzwania założeniom i ograniczeniom.
9. Wspiera w rozpoznawaniu i doskonaleniu swojego funkcjonowania.

Robert Łężak

Wykładowca, nauczyciel coachingu i mentoringu, Prezes EMCC Poland 2019-2022, Akredytowany Coach, Mentor, Asesor EMCC, Trener, Partner Zarządzający w Norman Benett.

Powiązane artykuły

Dodaj komentarz

Sprawdź również
Close
Back to top button